Gokkunbigloads wrote:Ils n avaient qu a m inviter. Je serais venu pour vous faire une scene et vous auriez eu du contenu. Bises aux amis
As tu vu la recente video de Noe White? Penses tu pouvoir rivaliser?
Gokkunbigloads wrote:Ils n avaient qu a m inviter. Je serais venu pour vous faire une scene et vous auriez eu du contenu. Bises aux amis
xtripsnova wrote:Gokkunbigloads wrote:Ils n avaient qu a m inviter. Je serais venu pour vous faire une scene et vous auriez eu du contenu. Bises aux amis
Gokkunbigloads wrote:xtripsnova wrote:Gokkunbigloads wrote:Ils n avaient qu a m inviter. Je serais venu pour vous faire une scene et vous auriez eu du contenu. Bises aux amis
C est laquelle noe ?
Gokkunbigloads wrote:Je pense 70/80 serait pas mal surtout si le sperme est bien cremeux
Prime385 wrote:Gokkunbigloads wrote:Je pense 70/80 serait pas mal surtout si le sperme est bien cremeux
70-80 is not bad, but Noe White recently had 99, and Linda Black had 119. There is a real possibility that you'll need to drink over 100 loads, and they'll probably be particularly big loads because of all the various lockdowns in many European countries...I wonder how you feel about that...?
Gokkunbigloads wrote:Prime385 wrote:Gokkunbigloads wrote:Je pense 70/80 serait pas mal surtout si le sperme est bien cremeux
70-80 is not bad, but Noe White recently had 99, and Linda Black had 119. There is a real possibility that you'll need to drink over 100 loads, and they'll probably be particularly big loads because of all the various lockdowns in many European countries...I wonder how you feel about that...?
Je pense pouvoir le faire mais je préférerais 70/80 bonnes charges avalées que 100 ou 120 avec la moitié a côté
acca wrote:Do you swallow all semen to the last drop in the gokkun bukkake...every drop of semen ends up in your mouth and you swallow it all...to shoot large amounts of thick sperm into your mouth...to smell and taste everyone's semen..i love you titia...you have to eat a lot of different sperm a lot of vitamins....when will you do the next gokkun bukkake with 100+ thick large loads in your mouth
Gokkunbigloads wrote:Prime385 wrote:Gokkunbigloads wrote:Je pense 70/80 serait pas mal surtout si le sperme est bien cremeux
Je pense pouvoir le faire mais je préférerais 70/80 bonnes charges avalées que 100 ou 120 avec la moitié a côté
Return to PREMIUM BUKKAKE OFFICIAL
Users browsing this forum: No registered users and 27 guests